Steun Vereniging Oud Ederveen met een gift en draag bij aan het behoud van de geschiedenis

Vereniging Oud Ederveen zet zich in voor het behoud en de promotie van de rijke geschiedenis van Ederveen. Dankzij de ANBI-status van Vereniging Oud Ederveen zijn giften aan de vereniging fiscaal aftrekbaar. Dit betekent dat u een deel van uw gift kunt terugkrijgen via de belastingaangifte. Zo kunt u op een fiscaal aantrekkelijke manier bijdragen aan het behoud van de geschiedenis van Ederveen.

Eenvoudig een gift doen via het online formulier

Als u de geschiedenis van Ederveen een warm hart toedraagt en Vereniging Oud Ederveen wilt steunen, kunt u eenvoudig een gift doen via het onderstaande online formulier. Uw bijdrage, groot of klein, wordt zeer gewaardeerd en zal worden gebruikt om de activiteiten en projecten van de vereniging te ondersteunen.

Bedrag